شبکه های اجتماعی این امکان را به کاربران می دهند تا ضمن ایجاد صفحه مخصوص کسب و کارشان بتوانند از مزایای موجود جهت برندینگ و بهینه سازی وب سایتشان استفاده کنند. بنا به دلایل زیر باید از شبکه های اجتماعی در کسب و کار غافل نبود:
ــ از طریق به اشتراک گذاری لینک مطالب میتوان بازدیدکنندگان زیادی را به سمت سایت سوق داد.
ــ در شبکه های اجتماعی میتوان محصولات و فعالیت خود را برای کاربران شرح داد تا از این طریق آنها را با کسب و کار خود آشنا نمود.
ــ ساخت صفحات به نام سایت خود در شبکه های اجتماعی، موجب دیده شدن و در نتیجه افزایش بازدید کنندگان خواهد شد.
ــ بارگذاری پست ها و مطالبی متناسب با حیطه فعالیت وب سایت، به معنای معرفی سایت برای کاربران شبکه های اجتماعی میباشد.
ــ توییتر در میان شبکه های اجتماعی، سریعترین راه ارتباط با مخاطب محسوب میشود.
ــ فیسبوک امکانات فراوانی مانند ارسال همزمان متن و نوشته، ویدئو و بخش نظرات قوی را برای شرکت ها فراهم نموده است.
درباره این سایت